კლიენტურის ლოიალურობის პროგრამები, რომლებიც ზრდიან შემოსავლებს!
" კომპანიის (ან პროდუქტის) ბრენდის ფასეულობა იზომება კლიენტურის ლოიალურობის დონით!
ანუ, რა დამოკიდებულება აქვს კლიენტებს კომპანიის მიმართ"
კლიენტურის ლოიალურობა და კომპანიის ბრენდი!
მომხმარებლების ლოიალურობის ტრადიციული მეთოდები, როგორც:
- ფასდაკლების აქციები
- ბონუსური და კულების დაგროვების პროგრამები
- გათამაშებები
- და სხვა...
არ არის საკმარისად ეფექტიანები და მოქმედებენ მხოლოდ გარკვეული პერიოდის განმავლობაში...
როგორც აჩვენებს უცხოური წამყვანი კომპანიების პრაქტიკა - კომპანიის ან პროდუქტის მიმართ მომხმარებელთა ლოიალურობა იწყება მომხმარებლებთან სწორი მარკეტინგული კომუნიკაციით!
თუ გაქვთ სურვილი, რომ სამომხმარებლო სეგმენტზე იყოთ განსხვავებულად და მომგებიანად წარმოდგენილები და პრაქტიკულად გამოიყენოთ პოზიციონირების თანამედროვე მეთოდები - მაშინ თქვენ შეგიძლიათ დანერგოთ თქვენს კომპანიაში "კლიენტურის ლოიალურობის მოპოვების პრინციპები და სტანდარტები"
კლიენტურის ლოიალურობის პრაქტიკული დანერგვის პროგრამა ითვალისწინებს:
1) სატელეფონო კომუნიკაციის სტანდარტებს (პერსონალის ტრენინგი)
2) კლიენტურის მომსახურეობის სტანდარტები (პერსონალის ტრენინგი)
3) E-Mail - მარკეტინგი (პრაქტიკული რეკომენდაციების პაკეტის მომზადება)
4) "სარაფანის" მარკეტინგი (პრინციპების, მეთოდების და რეკომენდაციების შემუშავება)
5) მარკეტინგული აქციონირების პროგრამა
(გაყიდვების სტიმულირების მეთოდოლოგიის შემუშავება და დანერგვა)
გამოიყენეთ ეს უნიკალური საშუალება და დამსახურებულად მოიპოვებთ რეალურად ლოიალურ კლიენტურას!
დამიკავშირდით და არ გადადოთ კონკურენტული უპირატესობების მიღწევის შესაძლებლობა!
მარკეტინგული კომუნიკაციების ექსპერტი
ვიტო დონომა
ტელ. 574201524
E-Mail: donoma.vx@gmail.com
Комментарии
Отправить комментарий