К основному контенту

კოპირაიტინგის საიდუმლო!

რაზე არის დამოკიდებული ინტერნეტ-რეკლამის ეფექტიანობა?


"შეიძლება კარგი პროდუქტი ან სერვისი ჰქონდეს კომპანიას, მაგრამ თუ ვერ მოხერხდა სათანადო დონეზე ამის შეთავაზება  - ჩათვალეთ, რომ კომპანია კარგავს ყველა უპირატესობას"
რა იგულისხმება "სათანადო შეთავაზებაში?
ეს არის პირდაპირი მარკეტინგული კომუნიკაციის და პროდუქტის (ან მომსახურეობის) პრეზენტაციის ფორმა პოტენციურ მომხმარებელთან.

თუ არ ჩავთვლით ძვირად ღირებულ სატელევიზიო რეკლამას, არსებობს პოტენციურ კლიენტებთან სულ რამოდენიმე ეფექტიანი საკომუნიკაციო არხი.

ეს არის სოციალური მედია-ქსელები (ძირითადათ Facebook), ინტერნეტ - საიტი (Web-Page), E-Mail - მარკეტინგი, სატელეფონო "ცივი" ზარები და რადიო-რეკლამა.
(ამ შემთხვევაში რადიო-რეკლამას და სატელეფონო "ცივ" ზარებს არ განვიხილავთ, მათი დაბალი კონვერსიის და ეფექტიანობის გამო)

გვრჩება სოციალური ქსელები, ინტერნეტ-საიტი და E-mail-Marketing.


აქედან გაყიდვების თვალსაზრისით, მაგალითად ინტერნეტ-გვერდის ეფექტიანობა დამოკიდებულია რამოდენიმე ფაქტორზე...

SEO-ოპტიმიზაციაზე და სხავა ინტერნეტ-რესურსებზე (Blog, Youtube, Facebook. Linkedin...) განთავსებული - საიტზე გადასასვლელი "ლინკების" ნახვების რაოდენობაზე და მათ ინტენსიურობაზე.

სოციალური ქსელების და E-Mail Marketing - ის ეფექტიანობა დამოკიდებულია იმაზე, თუ რას და როგორ "ვეუბნებით" მომხმარებლებს.

ანუ სხვა სიტყვებით, რომ ვთქვათ - დამოკიდებულია ე.წ. კოპირაიტინგის (სარეკლამო ტექსტების შედგენის პრინციპები და ხელოვნება) ხარისხზე.


სამწუხაროდ ჩვენთან ამას არ ექცევა შესაბამისი ყურადღება ... და ამაოდ...

თუკი დავაკვირდებით ინტერნეტ-სივრცეში კომპანიების სარეკლამო შეთავაზებებს, ვლინდება რამოდენიმე ისეთი თავისებურება, რომელიც არაეფექტიანს ხდის ნებისმიერ რეკლამას...

ჯერ ერთი, უმეტესი ესეთი შეთავაზება იწყება სიტყვებით - "...გთავაზობთ..." ყოველგვარი შესავლის გარეშე ... მე აღარ ვიძახი კოპირაიტინგის ე.წ. AIDA - პრინციპის დაცვაზე, რომელიც გულისხმობს, პოტენციური კლიენტების მხრიდან :
  1.  ყურადღების მიქცევას
  2. ინტერესის გაჩენას
  3. მოთხოვნილების წარმოქმნას
  4. მოქმედებას



ამასთან ერთად, როგორ წესი კლიენტებს "ელაპარაკებიან" მხოლოდ პროდუქტის მახასიათაბლებზე და აბსოლუტურ იგნორირებას უკეთებენ მთავარს - კლიენტის სარგებელს... თუ რატომ უნდა შეიძინოს კლიენტმა პროდუქტი და რა ეფექტიანობას მიიღებს ამ პროდუქტის მოხმარების შედეგად.

მთელი პრობლემა იმაშია, რომ სარეკლამო გზავნილების შედგენისას არ ითვალისწინებენ მიზნობრივი კლიენტურის "ფარულ" მოთხოვნილებებს - იმიტომ, რომ პრაქტიკულად არ იცნობენ თავის მიზნობრივ მომხმარებელს!


რა განსხვავებაა სოციალურ ქსელებში განთავსებულ რეკლამას და E-Mail - მარკეტინგს შორის?
E-Mail - მარკეტინგი ითვალისწინებს, პირდაპირი შეთავაზების მიზნობრივი დაგზავნების გარდა E-Mail- გზავნილებზე ხელმოწერას.


თავის მხრივ E-Mail- გზავნილები მოიცავენ მომხმარებლებისათვის საჭირო, სასარგებლო და საინტერესო ინფორმაციულ მასალებს... და თუ ამ პროცეს მართავს ნამდვილი პროფესიონალი - ამას მოყვება მარკეტინგის ერთ-ერთი ძალზედ ძლიერი კომპონენტის "სარაფანის მარკეტინგის" ეფექტი, რომლის ეფექტიანობაც ბევრად აღემატება სხვა მარკეტინგულ საშუალებებს!



მაშ ასე - ყველა სახის სარეკლამო ინტერნეტ-რესურსის გამოყენებისას, მთავარი მაინც სარეკლამო ტექსტების შედგენის ხელოვნებაა (ანუ კოპირაიტინგი) და კოპირაიტინგის ტექნიკის სწორად და პროფესიონალურად გამოყენების შემთხვევაში, ყველა სახის სარეკლამო დანახარჯები იქნება გამართლებური!

პროფესიონალი კოპირაიტერის დახმარებით, თქვენ მიიღებთ გაცილებით უფრო მეტ "Benefits" - ვიდრე გაქვთ მოლოდინი!
  • სარეკლამო და კომერციული შეთავაზებების მომზადება
  • ინტერნეტ-გვერდის კონტენტის მომზადება
  • სოციალრ ქსელებისთვის ლიდების ტექსტების მომზადება
  • სარეკლამო სტატიების მომზადება


ერთ-ერთი ესეთი კოპირაიტერია - ვიტო დონომა, რომელიც მზად არის იმისათვის, რომ წარმოადგინოს თქვენი პროდუქტი (ან მომსახურეობა) ეფექტიანად და რაც მთავარია მომგებიანად!


დაუკავშირდით და თქვენ მხოლოდ მოიგებთ!

ტელ.  593 66 72 18


























  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

რატომ "იხურებიან" სტარტაპ-პროექტები?

სტარტაპების "მსხვრევის" მიზეზები ... სტარტაპების არასახარბიელო სტატისტიკა ("CB Insight" - ის მონაცემებით) აჩვენებს- "მკვდარი" სტარტაპების ზრდის ტენდენციას! ყველაზე საინტერესოა ის, რომ მიუხედავათ არსებული ინფორმაციის მიღების და ანალიზის უამრავი საშუალებებისა - სტარტაპების "ჩავარდნის" პროცესი გრძელდება. ამ პროცეს ვერც ის ცვლის, რომ სტარტაპერებს გააჩნიათ სხვისი შეცდომების გათვალისწინების შესაძლებლობა ... ამაოდ... რომ ვკითხოთ სტარტაპერებს სტარტაპ-პროექტების ჩავარდნის მიზეზებზე - ცოტა ვინმე თუ დაგისახელებთ რეალურ მიზეზებს ... როგორც მინიმუმ, ეს სხვა და სხვა ფაქტორების ერთობლიობაა (და კონცენტრაცია). შეიძლება მაინც გამოვკვეთოთ სტარტაპ-პროექტების "დახურვის" რამოდენიმე ძირითადი მიზეზი... 1) პროდუქტზე მოთხოვნა არ არის სტარტაპების გაკოტრების მიზეზების 42%-ის შემთხვევაში - პროდუქტზე დაბალი მოთხოვნილებაა. შეიძლება ბიზნეს-იდეა იყოს ინოვაციური და ორიგინალური, მაგრამ არ იყოს სათანადო დონეზე განხორციელებული კვალ

კლიენტურის ლოიალურობა და კომპანიის "ბრენდი"!

კლიენტურის ლოიალურობის პროგრამები, რომლებიც ზრდიან შემოსავლებს! " კომპანიის (ან პროდუქტის) ბრენდის ფასეულობა იზომება კლიენტურის ლოიალურობის დონით! ანუ, რა დამოკიდებულება აქვს კლიენტებს კომპანიის მიმართ" კლიენტურის ლოიალურობა და კომპანიის ბრენდი! მომხმარებლების ლოიალურობის   ტრადიციული მეთოდები, როგორც: ფასდაკლების აქციები ბონუსური და კულების დაგროვების პროგრამები გათამაშებები და სხვა... არ არის საკმარისად ეფექტიანები და მოქმედებენ მხოლოდ გარკვეული პერიოდის განმავლობაში... როგორც აჩვენებს უცხოური წამყვანი კომპანიების პრაქტიკა - კომპანიის ან პროდუქტის მიმართ მომხმარებელთა ლოიალურობა იწყება მომხმარებლებთან სწორი მარკეტინგული კომუნიკაციით! თუ გაქვთ სურვილი, რომ სამომხმარებლო სეგმენტზე იყოთ განსხვავებულად და მომგებიანად წარმოდგენილები და პრაქტიკულად გამოიყენოთ პოზიციონირების თანამედროვე მეთოდები - მაშინ თქვენ შეგიძლიათ დანერგოთ თქვენს კომპანიაში "კლიენტურის ლოიალურობის მოპოვების პრინციპები და სტანდარტები" კლიენტურის ლოიალურობ

ბუღალტრული აღრიცხვის საიდუმლო - მარტივად!

ბუღალტრული აღრიცხვის "საიდუმლო" მარტივად! თქვენ დაგჭირდებათ მხოლოდ 10 საათი - თანამედროვე ბუღალტრულ აღრიცხვაში და ბუღალტრულ ანალიზში საფუძვლიანად გასარკვევად! ბუღალტრული აღრიცხვის და ანალიზის ექსპერტი, სარეიტინგო სააგენტო "Expert"-ის პარტნიორი - ვახტანგ ხომიზური  ბუღალტრულ აღრიცხვას აღიქვავენ, როგორც რთულ და წმინდა ტექნიკურ დისციპლინას 😏  მაგრამ იცით თუ არა, რომ ბუღალტერიის მეთოდი ეფუძნება ძალზედ მარტივ პრინციპს, რომელიც 500 წელია რაც არსებობს! როგორც კი თქვენ გაერკვევით ამ პრინციპებში და მათ გამოყენების სპეციფიკაში - ბუღალტრული აღრიცხვა და ანალიზი თქვენთვის გახდება ძალიან მარტივი და გასაგები! ვინ თქვა, რომ ბუღალტრული აღრიცხვის და ანალიზის შესწავლის პროცესი ერთგვაროვანია და მოსაწყენი (და შეიძლება მოსაბეზრებელიც)!? სწავლის მეთოდი, რომელსაც მე გთავაზობთ აგებულია Robert N. Antony-ის მსოფლიოში აღიარებული თანამედროვე ბუღალტრული აღრიცხვის და ანალიზის მეთოდიკაზე. სწავლის კურსი გაჯერებულია "ცოცხალი" და საინტერესო მაგალითებით, ქეისებით და ითვალისწინებს, როგორც თან