К основному контенту

ბუღალტრული აღრიცხვის საიდუმლო - მარტივად!

ბუღალტრული აღრიცხვის "საიდუმლო" მარტივად!

თქვენ დაგჭირდებათ მხოლოდ 10 საათი - თანამედროვე ბუღალტრულ აღრიცხვაში და ბუღალტრულ ანალიზში საფუძვლიანად გასარკვევად!

ბუღალტრული აღრიცხვის და ანალიზის ექსპერტი, სარეიტინგო სააგენტო "Expert"-ის პარტნიორი - ვახტანგ ხომიზური 

ბუღალტრულ აღრიცხვას აღიქვავენ, როგორც რთულ და წმინდა ტექნიკურ დისციპლინას 😏 

მაგრამ იცით თუ არა, რომ ბუღალტერიის მეთოდი ეფუძნება ძალზედ მარტივ პრინციპს, რომელიც 500 წელია რაც არსებობს!


როგორც კი თქვენ გაერკვევით ამ პრინციპებში და მათ გამოყენების სპეციფიკაში - ბუღალტრული აღრიცხვა და ანალიზი თქვენთვის გახდება ძალიან მარტივი და გასაგები!

ვინ თქვა, რომ ბუღალტრული აღრიცხვის და ანალიზის შესწავლის პროცესი ერთგვაროვანია და მოსაწყენი (და შეიძლება მოსაბეზრებელიც)!?

სწავლის მეთოდი, რომელსაც მე გთავაზობთ აგებულია Robert N. Antony-ის მსოფლიოში აღიარებული თანამედროვე ბუღალტრული აღრიცხვის და ანალიზის მეთოდიკაზე.

სწავლის კურსი გაჯერებულია "ცოცხალი" და საინტერესო მაგალითებით, ქეისებით და ითვალისწინებს, როგორც თანამედროვე ბიზნეს-ოპერაციების აღრიცხვის, ისე ბუღალტრული ანგარიშგების ანალიზის უნიკალურ მეთოდების ათვისებას.

ვისთვის არის განკუთვნილი ეს კურსი ?

ყველასათვის ვისთვისაც მნიშვნელოვანია "ბიზნესის ენის" ცოდნა და ვისაც სურს ფინანსების მართვის ხელოვნების ათვისება - იქნება ეს მენეჯერი, ბიზნესმენი, ინდ-მეწარმე, სტუდენტი თუ დამწყები ბუღალტერი!


ბუღალტრული აღრიცხვის უამრავი სასწავლო კურსებს შორის, მოცემული პროგრამა გამოირჩევა - მასალების და ინფორმაციის წარმოდგენის არაორდინალური მეთოდით და  საინტერესო პრაქტიკული ქეისებით!

მხოლოდ 10 საათში თქვენ აითვისებთ ახალ და საინტერესო სპეციალობას და თაავისუფლად შეძლებთ:
  • კომპანიის ბალანსის შედგენას
  • შემოსავლების და ხარჯების ანგარიშგების ჩამოყალიბებას
  • ფულადი ნაკადების ფორმირებას
  • დანახარჯების მართვას და რეალური თვითღირებულების დადგენას
  • ნებისმიერი სირთულის თანამედროვე ბიზნეს-ოპერაციიების ასახვას
  • კომპეტენტური ანალიტიკური დასკვნების გაკეთებას
ON-LINE კურსის პროგრამა ითვალისწინებს 5 on-line ჩართვას 
(ერთი ჩართვა - 2 საათი საღამოს 8 საათზე "My Own Conference" პლათფორმაზე)

მასალებს მიიღებთ PDF-ფაილის ფორმატში.
მონაწილეობის ღირებულება:
პირველი ნაკადისათვის - 95 ლარი
შემდგომი ნაკადებისათვის - 150 ლარი

კურსი დაიწყება - მსმენელთა ჯგუფის ფორმირების დღიდან 

მონაწილეობის მისაღებად გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე:

                     vx.economics@gmail.com

დამატებითი ინფორმაციისათვის - 574201524

გულრწფელად გისურვებთ თვითგანვითარებაში წარმატებას!




















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

რატომ "იხურებიან" სტარტაპ-პროექტები?

სტარტაპების "მსხვრევის" მიზეზები ... სტარტაპების არასახარბიელო სტატისტიკა ("CB Insight" - ის მონაცემებით) აჩვენებს- "მკვდარი" სტარტაპების ზრდის ტენდენციას! ყველაზე საინტერესოა ის, რომ მიუხედავათ არსებული ინფორმაციის მიღების და ანალიზის უამრავი საშუალებებისა - სტარტაპების "ჩავარდნის" პროცესი გრძელდება. ამ პროცეს ვერც ის ცვლის, რომ სტარტაპერებს გააჩნიათ სხვისი შეცდომების გათვალისწინების შესაძლებლობა ... ამაოდ... რომ ვკითხოთ სტარტაპერებს სტარტაპ-პროექტების ჩავარდნის მიზეზებზე - ცოტა ვინმე თუ დაგისახელებთ რეალურ მიზეზებს ... როგორც მინიმუმ, ეს სხვა და სხვა ფაქტორების ერთობლიობაა (და კონცენტრაცია). შეიძლება მაინც გამოვკვეთოთ სტარტაპ-პროექტების "დახურვის" რამოდენიმე ძირითადი მიზეზი... 1) პროდუქტზე მოთხოვნა არ არის სტარტაპების გაკოტრების მიზეზების 42%-ის შემთხვევაში - პროდუქტზე დაბალი მოთხოვნილებაა. შეიძლება ბიზნეს-იდეა იყოს ინოვაციური და ორიგინალური, მაგრამ არ იყოს სათანადო დონეზე განხორციელებული კვალ

კლიენტურის ლოიალურობა და კომპანიის "ბრენდი"!

კლიენტურის ლოიალურობის პროგრამები, რომლებიც ზრდიან შემოსავლებს! " კომპანიის (ან პროდუქტის) ბრენდის ფასეულობა იზომება კლიენტურის ლოიალურობის დონით! ანუ, რა დამოკიდებულება აქვს კლიენტებს კომპანიის მიმართ" კლიენტურის ლოიალურობა და კომპანიის ბრენდი! მომხმარებლების ლოიალურობის   ტრადიციული მეთოდები, როგორც: ფასდაკლების აქციები ბონუსური და კულების დაგროვების პროგრამები გათამაშებები და სხვა... არ არის საკმარისად ეფექტიანები და მოქმედებენ მხოლოდ გარკვეული პერიოდის განმავლობაში... როგორც აჩვენებს უცხოური წამყვანი კომპანიების პრაქტიკა - კომპანიის ან პროდუქტის მიმართ მომხმარებელთა ლოიალურობა იწყება მომხმარებლებთან სწორი მარკეტინგული კომუნიკაციით! თუ გაქვთ სურვილი, რომ სამომხმარებლო სეგმენტზე იყოთ განსხვავებულად და მომგებიანად წარმოდგენილები და პრაქტიკულად გამოიყენოთ პოზიციონირების თანამედროვე მეთოდები - მაშინ თქვენ შეგიძლიათ დანერგოთ თქვენს კომპანიაში "კლიენტურის ლოიალურობის მოპოვების პრინციპები და სტანდარტები" კლიენტურის ლოიალურობ